Shikojeni brendësinë e qendrës më të madhe në botë “Dubai Mall” (FOTO)

Bëhet fjalë për qendrën më të madhe tregtare në botë të quajtur “Dubai Mall” që gjendet në ndërtesën Buruxh Halifa është një parajsë e vërtetë për të gjithë ata që i kanë xhepat e thellë dhe janë të varur nga shopingu. Se sa është qendra e madhe, për të gjithë të interesuarit, do t’u duhen disa ditë për ta vizuar të tërën.
Kjo qendër është hapur në vitin 2008, kur momentalisht në të janë të hapura mbi 1200 dyqane, ku janë të prëfaqësuar brendet më të mëdha dhe më të njohura botërore, ku gjithahsut bëjnë pjesë edhe shitorja më e madhe e ëmbëlsirave në botë, restorantet elitare, kino, pistë e patinazhit, teatër dhe akuariumi gjigand.
Se sa e vizutuar është kjo qendër vlen statistika e vitit të kaluar ku thuhet se vetëm për vitin 2012 kjo qendër është vizuat nga 65 milion njerëz.  Në vijim të gjithë ata që nuk kanë mundësi ta vizitojnë realisht ju mundësojmë disa sekuenca në foto dhe video nga kjo qendër.
dubai-mall